Tekenaar & ontwerper.
Mariëlle werkt al enkele jaren alleen nog maar met bestaande materialen. Alles wordt hergebruikt.
De liefde voor het edelsmeden heeft zij van haar opa en zij is, naast autodidact, bij verschillende leermeesters in de leer geweest.
Zij kreeg de Groene speld uitgereikt in 2021. En deed mee aan PakjeKunst 2022 en is nu in 2026 ook weer te vinden in de PakjeKunstKast in de Kunstlinie.
Draughtswoman & designer.
For several years now, Mariëlle has been working exclusively with existing materials. Everything is reused.
She inherited her love for goldsmithing from her grandfather and, in addition to being self-taught, she has apprenticed with various masters.
She was awarded the Green Pin in 2021. She participated in PakjeKunst 2022 and can now be found again in the PakjeKunst Cabinet at the Kunstlinie in 2026.
